Звіт

про методичну роботу

КЗ НВК Смологовицької ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячого садка

за 2018-2019 н.р.

Широкомасштабні зміни в соціально-політичних та економічних умовах життя, що відбуваються в Україні, зумовлюють необхідність нового підходу до системи виховання та навчання в галузі освіти, розробки та впровадження нових педагогічних технологій, які сприятимуть цілісному, гармонійному розвитку особистості учня, його самореалізації, ґрунтовному духовно-креативному розумінню природної соціальної дійсності, психолого-соціальному зростанню учнів навчальних закладів.

Відповідно до Конституції України, Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та інших основоположних документів педагогічний колектив КЗ НВК Смологовицької ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок у 2018-2019 навчальному році забезпечував всебічний розвиток особистості шляхом навчання та виховання, які ґрунтувалися на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання, на засадах гуманізму, демократії, громадської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.

Протягом навчального року педагогічний колектив КЗ НВК Смологовицької ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок працював над проблемним питанням «Підвищення якості освіти через формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і нетрадиційних форм і методів роботи, наступності у навчально-виховному процесі». Здійснюючи теоретичне дослідження теми в рамках впровадження нової науково-методичної проблеми закладу, членами педагогічного колективу на засіданнях методичних об’єднань вивчалися питання, пов’язані з теорією і практикою щодо формування і розвитку ключових, предметних компетентностей школярів, визначення самих понять: компетентність, компетентнісний підхід, компетентна особистість, конкурентно-спроможний заклад, ключові компетентності випускника, методи і технології компетентнісного підходу на уроці. Основними напрямками реалізації науково-методичної проблеми освітнього закладу:

1. підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

2. проведення різноманітних за формою виховних заходів, уроків, позаурочних заходів, екскурсій тощо;

3. залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;

4. моніторинг адаптації учнів 1-го та 5-го класів, створення сприятливих умов у наступності освітнього процесу, зокрема учнів з особливими потребами;

5. підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого вчителя, ШМО учителів-предметників, проведення методичних тижнів;

6. підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

7. удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

8. забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;

9. підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

10. продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

11. забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;

12. підвищення іміджу навчального закладу.

Робота над проблемним питанням НВК проводилася на основі впровадження різних форм і методів навчально-виховного процесу, впровадження новітніх методів та їх апробація в НВК. Протягом навчального року учителі вміло поєднували традиційні та нетрадиційні форми та методи навчально-пізнавальної діяльності. Активно проводилися тематичні круглі столи, бінарні уроки, уроки-екскурсії, урок-гра, навчальний брейн-ринг. Важливою частиною вирішення проблемного питання стало дослідження проблеми наступності навчально-виховного процесу в НВК. Проблематика стосується переходу вихованців дитячого садочка «Лісовичок» до початкової школи та учнів початкової школи до основної школи. Адаптація учнів 1 та 5 класів вивчалася шкільним психологом та дирекцією НВК на протязі всього навчального року. Зусилля педагогічного колективу були спрямовані на охоплення всіх дітей шкільного віку у мікрорайоні школи навчанням.

В НВК працює 25 педагогічних працівників. Дипломи з вищою освітою мають 18 учитель, дипломи з середньою спеціальною освітою мають 7 учителів. З них: 8 учителів мають категорію спеціаліста вищої категорії, 7 учителів - спеціалісти першої категорії, 3 учителів - спеціалісти другої категорії, 6 учителів - 11 тарифний розряд та 1 учитель - спеціаліст. Педагогічні звання «старшого учителя» мають 7 педагогічних працівників. В закладі один педагогічний працівник має педагогічне звання Відмінник освіти України. Також в НВК працюють шкільний бібліотекар та шкільний психолог.

Методична робота в НВК здійснюється через методичну раду школи. До методичної ради НВК входять учителі: Пензеник В.Ю. – спеціаліст І категорії, голова методичного об’єднання учителів початкових класів, член методичної ради НВК; Савко Н.І. – спеціаліст І категорії, голова методичного об’єднання учителів природничо-гуманітарного циклу, член методичної ради НВК; Шелельо С.В. – спеціаліст І категорії, голова методичного об’єднання класних керівників, член методичної ради НВК; Сухан О.М. – спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»; Пинзеник М.Ю. – спеціаліст вищої категорії, звання «старший учитель»; Бідзіля М.М. – спеціаліст, звання «старший учитель»; Жідов М.В. – спеціаліст, звання «старший учитель». Головою методичної ради школи є заступник директора з навчально-виховної роботи Глеба Я.Ф.

Метою методичної роботи НВК є вдосконалення системи безперервної освіти педагогічних кадрів, вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного педагога; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності; організація моніторингу якості освіти відповідно до Державних стандартів, запровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес.

Основними завданнями методичної роботи є:

1. Методична та науково-інформаційна підтримка учителів;

2. Мотивація учителів до інноваційної науково-педагогічної діяльності;

3. Надання професійної допомоги вчителю для подолання труднощів запровадження нових технологій у викладанні предметів;

4. Вдосконалення педагогічної майстерності педагога, формування індивідуальної навчально-педагогічної системи, орієнтованої на розвиток і соціалізацію особистості учня;

5. Організацію якісної роботи наставництва в освітньому закладі та функціонування школи молодого учителя та інші.

Основні функції методичної роботи в школі:

1. Функція планування – важливий підготовчий етап методичної роботи, яка полягає у визначенні системи заходів, що забезпечать досягнення найкращих результатів;

2. Організаційна функція полягає в діяльності, пов’язаній з удосконаленням структури методичної роботи, змісту діяльності різних її складових;

3. Діагностична функція – вимагає регулярного вивчення ступеня розриву між реальним рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості діяльності конкретних працівників освіти в умовах розбудови української національної школи;

4. Прогностична функція вимагає визначення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому;

5. Моделююча функція полягає у розробці принципово нових положень навчально-виховної роботи в школі, у формуванні та впровадженні моделей передового досвіду, їх експериментальній перевірці, після якої вони можуть бути використані як зразки для впровадження;

6. Відновлювальна функція передбачає відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення педагогічного освітнього закладу;

7. Корегуючи функція спрямована на виправлення в діяльності педагогів недоліків, пов’язаних з використанням застарілих методик, що не відповідають вимогам сучасності;

8. Пропагандистська функція спрямована на інформування педагогів, їх агітацію щодо впровадження у практику досягнень науки, передового педагогічного досвіду;

9. Контрольно-інформаційна функція полягає в утворенні і підтримці стабільного зворотнього зв’язку, в оцінці відповідності наслідків методичної роботи плановим завданням та нормативним вимогам.

Протягом 2018-2019 навчального року відбулося 5 засідань методичної ради НВК на яких питання атестації та курсової перепідготовки педагогічних кадрів, робота з обдарованими та невстигаючими учнями, участь учителів та учнів у щорічних конкурсах та олімпіадах, впровадження інноваційних технологій у освітній процес, результати роботи учителями над проблемними питаннями, обговорення питання стану освітнього процесу в закладі освіти тощо.

Головними структурними частинами методичної роботи в НВК є функціонування методичних об’єднань. Крім методичних об’єднань важливу роль у забезпеченні методичної роботи освітнього закладу займали такі колективні форми роботи, як: психолого-педагогічні консиліуми, робота творчих груп за відповідними напрямками та педагогічні читання. Важливими індивідуальними формами методичної роботи стали індивідуальні психолого-педагогічні консультації та співбесіди із функціонування освітньої роботи.

Протягом 2018-2019 навчального року в НВК працювали 3 шкільні методичні об’єднання вчителів: природничо-гуманітарного циклу (голова Савко Н.І.), початкових класів (голова Пензеник В.Ю.) та класних керівників (голова Шелельо С.В.). Шкільні методичні об’єднання працювали згідно затверджених планів роботи розроблених головами МО. Методична робота в школі проводять в індивідуальній та колективній формах. Методичні об’єднання організовували та проводили предметні тижні, свята, шкільні олімпіади, конкурси, турніри.

Шкільні методичні об’єднання працювали над проблемними питаннями та проводили звіти із проведеного дослідження у різних формах. Методичне об’єднання учителів природничо-гуманітарного циклу (голова МО Савко Н.І.) працювало над проблемним питанням «Розвиток професійної компетентності вчителя, шляхом використання інноваційних технологій». Засідання методичного об’єднання проходило у формі круглих столів. На засіданнях учителі аналізували проблеми навчально-виховного процесу, специфіку оцінювання учнів, участь учнів в різного рівня олімпіадах, конкурсах, конференціях, проведення екскурсій, роботу з батьками тощо. В ході проведення засідань МО учителі доповідали власні проблемні питання, аналізували особливості використання (поєднання) різних форм і методів роботи з учнями, проведення предметних тижнів, аналіз педагогічної преси тощо.

Методичне об’єднання учителів початкових класів (голова МО Пензеник В.Ю.) працювало над науково-методичною проблемою «Впровадження компетентнісно-орієнтованого підходу в навчально-виховний процес учнів початкової школи». МО приділило велику увагу формування всебічно розвиненої особистості. Учителі МО проводили засідання у формі круглих столів на яких аналізували передовий педагогічний досвід та можливості його впровадження в освітній процес, стан атестації педагогічних працівників. Учителі на засіданні методичних об’єднань заслуховували проблемні питання над якими працюють учителі, аналізували адаптацію першокласників до початкової школи, стан навчально-виховного процесу в початковій школі, організацію та проведення шкільних свят, участь учнів у різноманітних конкурсах тощо. На засіданнях ШМО початкових класів розглядалися нормативно-правові документи щодо організації освітнього процесу в закладах освіти, актуальні проблеми методики викладання шкільних дисциплін, інформація стосовно проведення навчальних, позакласних занять, щодо змін у веденні журналів, велися огляд та обговорення методичної літератури, підручників, періодичних видань тощо.

Методичне об’єднання класних керівників (голова МО Шелельо С.В.) працювало над науково-методичною проблемою «Формування свідомого громадянина, патріота рідної землі, носія народних традицій». Стан впровадження цього важливого питання в навчально-виховний процес аналізувався на кожному засіданні МО. Класні керівники обговорювали успішність учнів з різних предметів, участь учнів у олімпіадах, конкурсах, МАН різного рівня, планували організацію та проведення ДПА, шкільних свят, екскурсій, тощо. МО постійно велася робота з батьківським комітетом, організовувалися батьківські збори тощо.

Протягом 2018-2019 навчального року в НВК атестувалися 4 педагогічні працівники, які готували відкриті уроки, виховні заходи, круглі столи тощо. На підтвердження спеціаліста вищої категорії та педагогічного звання «старший учитель» атестувалася учитель математики Сухан Ольга Миколаївна.

Ольга Миколаївна сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Використовує особистісно-орієнтований підхід до організації навчально-виховного процесу. На уроках переважають індивідуальні методи навчання та робота в парах. Учитель володіє різними методами навчання: словесними (репродуктивна та частково-пошукова бесіда, розповідь-пояснення, лекція), наочними (демонстрування) та практичними. Учитель постійно експериментує шукає найефективніші методи та прийоми навчання. Вдале поєднання та зміна різних форм та методів навчання сприяють високому рівню володіння навчальним матеріалом. У своїй діяльності вчитель активно застосовує інноваційні форми роботи з учнями. Вільно володіє сучасними засобами навчання та активно впроваджує їх в освітній процес. Учитель провела відкритий урок у 6 класі на тему «Відношення і пропорції». Даний відкритий урок був проведений учителем методично грамотно, як і виховна година у 7 класі на тему «Щастя». Ольга Миколаївна постійно готує учнів до участі в учнівських олімпіадах І та ІІ рівнів. Під керівництвом Ольги Миколаївни учні систематично приймають участь у конкурсі «Кенгуру». Ольга Миколаївна працює над науково-методичною проблемою «Компетентнісний підхід на уроках математики».

Директор НВК, учитель хімії атестувалася на підтвердження спеціаліста вищої категорії та встановлення педагогічного звання «старший учитель». Учитель провела відкритий урок у 7 класі на тему «Масова частка елемента в складній речовині». Протягом навчального року учитель провела тиждень хімії, підготувала учасника ІІ етапу учнівської олімпіади. Учитель систематично виявляє високий рівень професіоналізму, майстерності, зарекомендувала себе відповідальним, досвідченим педагогом. Учитель володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями. Активно використовує інноваційні методи навчання в освітньому процесі, що було продемонстровано на відкритих уроках. Уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал, досконало володіє ораторським мистецтвом. Володіє та застосовує нестандартні форми проведення уроку. Вміє оптимально поєднувати вибір репродуктивних і проблемно – пошукових, словесних і практичних методів навчання. Раціонально добирає групові, роботу в парах та індивідуальні форми роботи на уроці. На уроках учитель проводить практичні та лабораторні досліди підтверджуючи хімічні та фізичні закони на практиці. Пензеник М.М. впроваджує проектну діяльність на уроках хімії. При підготовці до уроків хімії Марія Михайлівна тісно співпрацює з учителями біології, фізики, географії, математики з питань координації зусиль для здійснення оптимальних міжпредметних зв’язків. Учні під керівництвом свого наставника беруть участь у олімпіадах різних рівнів з хімії, конкурсі «Геліантус».

Марія Михайлівна працює над науково-методичною проблемою «На основі знань, здобутих на уроках хімії, формування в учнів почуття відповідальності за збереження природи на Землі». Вчитель висвітлювала результати роботи над проблемним питанням на засіданні шкільного та районного МО та педагогічній раді НВК.

Глеба Ярослав Федорович – учитель географії, заступник директора НВК. Атестувався на встановлення спеціаліста І категорії. Учитель вільно володіє сучасними формами та методами роботи. Ярослав Федорович добре володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу і здібностей учнів. Використовує методи компетентно-орієнтованого підходу до організації навчального процесу, знає основні нормативно-правові акти в галузі освіти, володіє ораторським мистецтвом. Раціонально використовує час на уроці, новий матеріал викладає на належному навчальному рівні із застосуванням міжпредметних зв’язків, звертає увагу на розвиток пізнавальних здібностей учнів. На уроках забезпечує оптимальний психофізіологічний клімат. Велику увагу приділяє активізації мовної діяльності учнів, опануванню ними монологічного та діалогічного мовлення, правилами мовної поведінки з географії; розвиває вміння послідовно і грамотно висловлювати в усному і писемному мовленні вільно оперуючи географічними поняттями. Вивчаючи географію учитель використовує впроваджує національно-патріотичне виховання та краєзнавчий принцип навчання предмету. Значну увагу приділяє науковому принципу навчання. Ярослав Федорович методично грамотно провів відкритий урок у 9 класі на тему «Машинобудування в Україні» та національно-патріотичний виховний захід для учнів основної школи на тему «Від Сяну до Дону».

Учні, яких готує Ярослав Федорович постійно беруть участь у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсах-захистах МАН, Всеукраїнських конференціях, зокрема: «Мій рідний край очима сучасників», «Державотворчі процеси в Україні: через віки у ХХІ століття», «Моя Батьківщина - Україна», круглих столах тощо.

Ярослав Федорович бере активну участь у роботі шкільного методичного об’єднання учителів природничо-гуманітарного напрямку. Учитель працює над науково-методичною проблемою «Національно-патріотичне виховання учнів, любові до свого народу, рідної землі».

Шкіря Віта Федорівна – шкільний психолог атестувалася на встановлення спеціаліста ІІ категорії. Шкіря В.Ф. бере участь в організації освітнього процесу, забезпечує всебічний особистісний розвиток дітей. Виявляє причини, що утруднюють становлення особистості дитини. Приділяє увагу індивідуальній роботі з учнями, проводить активну просвітницьку роботу, залучає учнів до групових занять. Сприяє формуванню психологічної культури учнів, учителів, батьків.

У міжатестаційний період організувала роботу психологічної служби школи. Віта Федорівна брала участь в моніторинговому дослідженні якості виховного простору з використанням електронних анкет, допомагала в укладанні матеріалів до районного конкурсу – огляду правовиховної та правоосвітньої роботи. Також проводила індивідуальні психолого – логопедичні заняття, виступала на засіданнях методичних об’єднань, педагогічної ради, батьківських зборах. Зібрано багато додаткових матеріалів: бланків анкет, тестів, роздаткового та наглядного матеріалу для проведення тренінгів, тренінгових занять, зустрічей, консультацій.

Відповідно до своїх посадових обов’язків сприяє визначенню основних завдань та напрямів розвитку навчально-виховного процесу необхідних організаційно – педагогічних заходів. «Психологічна допомога під час адаптаційного періоду у першокласників».

Постійно працює над підвищенням кваліфікації, опановує нові психотехнології та методи сучасної психотерапії. Має добрі комунікативні здібності, толерантна, виявляє творчий підхід до роботи. Сумлінно ставиться до виконання посадових обов’язків. Віта Федорівна працює над науково-методичною проблемою «Психологічна допомога під час адаптаційного періоду у першокласників».

Загалом при проведенні атестації педагогічними працівниками, що атестуються проведено багато відкритих уроків та виховних заходів різного рівня. В ході проведення заходів учителі продемонстрували практичні уміння і навички роботи з учнями, показували майстерність впроваджувати в освітній процес передовий педагогічний досвід.

Протягом навчального року за перспективним та річним планом роботи освітнього закладу було передбачено поглиблене вивчення стану викладання в початковій школі я у світі, інформатики та природознавства. В основній школі відбулося поглиблене вивчення стану викладання російської мови, географії, фізики, інформатики та природознавства. Дирекцією НВК проведені перевірні роботи, учителями проведені відкриті уроки, виховні заходи та тематичні вечори. Учителі доповідали про особливості викладання предметів на засіданнях педагогічної та методичної ради НВК, шкільних методичних об’єднаннях. В цілому стан викладання вказаних навчальних предметів залишається на достатньому рівні. Учителям в усній формі вказано на недоліки роботи та напрямки вдосконалення освітнього процесу щодо вказаних предметів.

Дирекція НВК провела перевірку вивчення стану виховної роботи в освітньому закладі. В 2018-2019 році вивчався стан виховної роботи за конкретними напрямками моральне та громадянське виховання, орієнтирами ціннісного ставлення до людей та ціннісного ставлення до суспільства і держави. Дані напрями виховної роботи передбачені перспективним планом роботи освітнього закладу. Класними керівниками, вчителями - предметниками, педагогом-організатором та шкільним бібліотекарем система виховних заходів щодо реалізації даних напрямків виховання.

Згідно наказу Відділу освіти Іршавської РДА №326 від 07.09.2018 року КЗ НВК Смологовицька ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок є опорною школою Іршавського району з питання екологічної освіти та екологічного виховання школярів. За школою закріплене проблемне питання районного рівня «Реалізація завдань Концепції неперервної екологічної освіти та виховання школярів». Робота над даним проблемним питанням проводилася через участь учнів школи у різноманітних заходах екологічного напрямку, проведення круглих столів, акцій, виставок творчої роботи учнівського лісництва тощо.

В освітньому закладі протягом навчального року учителями-предметниками та учнями були проведені виховні заходи на різну тематику:

1. Екологічний виховний захід «Міжнародний день чистих берегів (International Clean Beach Day)» (заступник директора НВК Глеба Я.Ф., вересень).

2. Місячник шкільної бібліотеки «Творчий читач – творча особистість» (шкільний бібліотекар Щока О.М., вересень).

3. Тематичний круглий стіл до 100-річчя від дня народження Василя Олександровича Сухомлинського «Видатний педагог та гуманіст ХХ століття: погляд крізь століття» (педагог-організатор Стільник М.В., листопад).

4. Лекторій у садочку «Лісовичок» на тему «Значення сімейного громадського виховання в сучасному дитячому садочку?» (вихователь Штефаньо О.В., жовтень).

5. Виховний захід для учнів початкових класів «Урок доброти гуманного та відповідального ставлення до тварин» (учитель початкових класів Пензеник М.М., жовтень)

6. Загальношкільний конкурс-виставка «Дари осені - 2019» (класні керівники, жовтень)

7. Виховний захід до Дня Захисника України «Захисник рідної землі» (педагог-організатор Стільник М.В., шкільний бібліотекар Щока О.М., листопад)

8. Тиждень безпеки дорожнього руху «Збережи своє життя» (учитель основ здоров’я Бровді М.А., учитель образотворчого мистецтва Синетар О.І., листопад)

9. Шкільний та районний етапи конкурсу малюнків, листів, віршів «Захисники України» (учитель образотворчого мистецтва Синетар О.І., учителі української мови та літератури Котубей Я.А., та Янтолик Н.А., листопад)

10. Шкільний та районний етапи конкурсу малюнків «Мої права» (вчителі початкових класів Шелельо С.В., Пензеник М.М., листопад)

11. Бібліотечний урок до Дня української писемності на тему «Мова солов’їна» (шкільний бібліотекар Щока О.М., листопад).

12. Тематичний брейн-ринг до Дня української писемності та мови на тему «Знавець рідної мови» (учитель української мови та літератури Янтолик Н.А., листопад).

13. Шкільна виставка-конкурс виробів із покидькового матеріалу (класні керівники, листопад).

14. Інтерактивна патріотична гра «Від Сяну до Дону» до 100-річчя Листопадового чину (заступник директора НВК Глеба Я.Ф., листопад).

15. Мітинг-реквієм до 85-х роковин Голодомору 1932-1933 років в Україні (педагог-організатор Стільник М.В., шкільний бібліотекар Щока О.М., листопад)

16. Виховний захід до Дня Гідності та Свободи «Свобода, мир, єдність» (педагог-організатор Стільник М.В., листопад).

17. Тиждень права до 70-ї річниці проголошення Декларації прав людини (учитель історії та правознавства Бровді М.А., грудень)

18. Виховна година «СНІД. Як зберегти своє здоров’я?» (класні керівники, грудень).

19. Виховний захід до Дня Збройних сил України (педагог-організатор Стільник М.В., грудень).

20. Загальношкільна тематична виставка композицій «Замість новорічної ялинки - новорічна композиція» (учитель початкових класів Шелельо С.В., грудень).

21. Тематичний круглий стіл «Бурч Василь Васильович – людина, педагог, митець (до 100-ї річниці від дня народження)» (заступник директора НВК Глеба Я.Ф., грудень).

22. Виховний захід до 100-ї річниці Злуки УНР та ЗУНР «Свята Злука» (учитель історії та правознавства Синетар В.А., педагог-організатор Стільник М.В., вчитель початкових класів Лендєл Г.В., січень)

23. Загальношкільний мітинг до 101-ї річниці Бою під Крутами на тему «Бій під Крутами в історії України» (шкільний бібліотекар Щока О.М., педагог-організатор Стільник М.В., січень).

24. День безпечного користування інтернетом. Всеукраїнська акція #STOP_SEXтинг (заступник директора НВК, учитель інформатики Глеба Я.Ф., лютий)

25. Виховний захід до Дня Небесної Сотні «Подвиг Небесної Сотні» (учитель історії та правознавства Синетар В.А., лютий)

26. Виховний захід в дитячому садочку «Лісовичок» «Урок доброти: гуманне та відповідальне ставлення до тварин» (вихователь Котубей О.М., березень)

27. Виховний захід до 305 річниці від дня народження Тараса Григоровича Шевченка «Свято Шевченка» (учитель української мови та літератури Котубей Яна Андріївна, березень)

28. Конкурс малюнків до місячника боротьби з туберкульозом «Бережи своє здоров’я» (учитель образотворчого мистецтва Синетар О.І., березень)

29. Урочистий виховний захід до 85-ї річниці створення Карпатської України на тему «Великому подвигу під Карпатами – 85!» (учитель історії та правознавства Синетар В.А., березень)

30. Тиждень громадського здоров’я (до Всеукраїнського тижня громадського здоров’я) (учитель основ здоров’я Бровді М.А., квітень)

31. Виховний захід до Міжнародного Дня Землі на тему «Земля наш спільний дім» (учитель іноземних мов Савко Н.І., учитель початкових класів Пензеник В.Ю., квітень)

32. Загальношкільний мітинг до 33-ї річниці Чорнобильської катастрофи на тему «Дзвони Чорнобиля» (педагог-організатор Стільник М.В., шкільний бібліотекар Щока О.М., квітень)

33. Загальношкільний мітинг присвячений Дню пам’яті та примирення на тему «Ніхто не забутий, ніщо не забуте» (педагог-організатор Стільник М.В., шкільний бібліотекар Щока О.М., травень)

34. Виховний захід до Дня матері в дитячому садочку «Лісовичок» на тему «Свято найріднішої людини» (вихователі Котубей О.А., Штефаньо О.В., травень)

35. Науково-методична конференція «Постать Василя Васильовича Бурча у освітньому та мистецькому просторі Закарпаття в ХХ столітті (до 100-річчя від дня народження)» (педагогічний колектив НВК, керівники району, громадськість, травень)

36. Відкриття меморіальної дошки видатному педагогу та художнику до 100-річчя від дня народження (педагогічний колектив НВК, керівники району, громадськість, травень)

37. Урочистий виховний захід «Свято Букваря» (учитель початкових класів Бідзіля М.М., травень)

38. Урочистий виховний захід «Прощавай початкова школо» (учителі початкових класів Шелельо С.В., Лендєл Г.М., травень).

У 2018-2019 навчальному році проведено предметні тижні:

1. Тиждень хімії «Значення хімії в сучасному житті населення» (учитель хімії Пензеник М.М., листопад)

2. Тиждень правознавства «Права та обов’язки кожного громадянина» (учитель історії Бровді М.А., грудень)

3. Тиждень географії «Географія – наука про Землю» (учитель географії Глеба Я.Ф., лютий)

4. Тиждень української мови «Мова рідна – мова солов’їна» (учитель української мови та літератури Янтолик Н.А., березень).

5. Тиждень німецької мови (учитель німецької мови Савко Н.І., квітень)

6. Тиждень спорту «Фізкультура і спорт – запорука здоров’я» (учитель фізичної культури Пензеник В.М., квітень)

7. Тиждень математики «Захоплюючий світ математики» (учитель математики Сухан О.М., травень).

Участь та результати учнів НВК Смологовицької ЗОШ І-ІІ ступенів в олімпіадах, конкурсах, МАН, конференціях:

1. Участь учнів Смологовицького учнівського лісництва у районному екологічному конкурсі «Сортувальний збір сміття – сенс життя (Zero Waste Day)» (учитель біології Пинзеник М.Ю., вересень)

2. Далека навчальна тематична екскурсія у місто Львів «100-річчя Листопадового чину» (учитель географії Глеба Я.Ф., учитель початкових класів Пензеник В.Ю, листопад)

3. Участь учениці 7 класу Лендєл Ганни в заочному та очному етапах обласного конкурсу «Мій рідний край, моя земля очима сучасників» з проектом на тему: «Полонинка – класичний вулканічний мікролаколіта, або загадковий пагорб». (Науковий керівник: заступник директора НВК, учитель географії Глеба Я.Ф., жовтень, листопад)

4. Участь учениці 7 класу Лендєл Ганни в районному круглому столі до 85 роковин Голодомору 1932-1933 років з проектом на тему «Голодомор 1932-1933 років – геноцид української нації» (Наковий керівник: заступник директора НВК, учитель географії Глеба Я.Ф., листопад)

5. Проведення І етапу та участь у ІІ етапі учнівської олімпіади. На ІІ етапі підготовлено 6 учнів з предметів (німецька мова, математика, історія, українська мова та література, біологія) з найвищим результатом – 5 місце з біології). (Учителі-предметники, жовтень, листопад).

6. Участь учнів у ІІІ Міжнародній грі зі світової літератури «Sunflower - 2018». Взяли участь 34 учнів, з них: учень 7 класу Мочарко Руслан нагороджений дипломом Всеукраїнського рівня які нагороджені дипломами різних рівнів (шкільний координатор гри «Sunflower - 2018» Пинзеник К.В., листопад).

7. Участь учнів у ХІХ Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика. З 4-ох учнів, які взяли участь у ІІ етапі конкурсу 2 учні отримали 1-ше та 2-ге місця. Участь учня 4 класу Лендєл Михайла ІІІ етапі конкурсу (учителі початкових класів Лендєл Г.В., Пензеник М.М., учителі української мови та літератури Янтолик Н.А., Пинзеник К.В., листопад-січень)

8. Участь 33-ох учнів НВК у Міжнародному конкурсі «Колосок-осінній». Майже всі учні отримали сертифікати із золотими та срібними колосками (шкільний координатор конкурсу «Колосок» Шелельо С.В., листопад)

9. Участь 10 учнів НВК у Міжнародному конкурсі з інформатики «Бобер-2018». Відмінний результат показали 8 учнів школи (шкільний координатор конкурсу, учитель початкових класів Лендєл В.М., листопад).

10. Проведення І етапу VII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (взяли участь 5 учнів, учитель української мови та літератури Котубей Я.А., листопад, грудень)

11. Участь учнів школи у ІХ Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Greenwich - 2018». У конкурсі взяли участь 32 учнів школи (шкільний координатор конкурсу, учитель англійської мови Савко Н.І., грудень)

12. Участь учня 8 класу Мочарко Руслана в заочному етапі обласної учнівської конференції «Моя Батьківщина - Україна» з проектом на тему «Полонинка – місце стоянка давньої людини, носія Ґава-Голіградської культури» (Науковий керівник: заступник директора НВК, учитель географії Глеба Я.Ф., грудень)

13. Участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН:

13.1. Мешко Ярослав учень 9 класу НВК. Секція «Педагогіка». Науково-дослідницька робота на тему: «Життя і творчість видатного педагога та художника Василя Васильовича Бурча (до 100-річчя від дня народження)». Переможець І етапу та учасник ІІ етапу (8 місце) МАН. (Науковий керівник: заступник директора НВК Глеба Я.Ф., січень, лютий)

13.2. Шкіря Яна учениця 11 класу Чорнопотіцької ЗОШ І-ІІІ ступенів. Секція «Геологія, геохімія та мінералогія». Науково-дослідницька робота на тему: «Постмагматична еволюція та сучасний екологічний стан підгірнянської вулканічної некки». Переможець І та ІІ етапів, учасник ІІІ етапу (7 місце) МАН. (Науковий керівник: заступник директора НВК Глеба Я.Ф., січень, лютий, травень)

14. Участь учнів лісництва в обласному екологічному круглому столі «Зелена естафета» (керівник Смологовицького учнівського лісництва, учитель біології Пинзеник М.Ю., лютий)

15. Участь учениці 7 класу Лендєл Ганни у районному конкурсі читців художнього слова до 205 річниці від дня народження Т.Г. Шевченка (учитель української мови та літератури Котубей Я.А., березень).

16. Участь 10 учнів НВК у районному конкурсі «Патріот-2019» (учителі: образотворчого мистецтва Синетар В.І., початкових класів Пензеник В.Ю., англійської мови Пинзеник В.І., березень)

17. Участь учнів Смологовицького учнівства в районній екологічній акції «Майбутнє лісу у твоїх руках» (керівник Смологовицького учнівського лісництва, учитель біології Пинзеник М.Ю., лютий)

18. Участь учнів у Міжнародному конкурсі «Колосок-весняний». Взяли участь 33 учні. Учасники конкурсу нагороджені дипломами різного рівня (шкільний координатор конкурсу «Колосок-весняний» Лендєл В.М., квітень)

19. Участь 35-ти учнів НВК у Міжнародному конкурсі «Соняшник». Учасники конкурсу нагороджені дипломами різного рівня (шкільний координатор конкурсу «Соняшник» Янтолик Н.А., квітень)

20. Участь учениці 7 класу Лендєл Ганни в конкурсі МАН-Юніор Дослідник, Еколог-Юніор з науково-дослідницьким проектом: «Мій внесок у музейну справу. Життя і творчість видатного педагога та художника Василя Васильовича Бурча (до 100-річчя від дня народження)»

21. Участь у районному конкурсі «Котися, писанко, по рідному краю». Учні нагороджені дипломом Іршавського районного відділу освіти за участь конкурсі (учитель української мови та літератури Котубей Н.А., шкільний бібліотекар Щока О.М., квітень)

22. Участь у районному етапі військово-патріотичної гри Сокіл «Джура». Учні нагороджені дипломом Іршавського районного відділу освіти за участь конкурсі (педагог-організатор Стільник М.В., шкільний бібліотекар Щока О.М., травень)

Загалом, протягом 2018-2019 навчального року учні НВК Смологовицької ЗОШ І-ІІ ступенів-дитячий садок взяли участь у великій кількості творчого та спортивного напрямків. Принагідно відмітити високий рівень заходів спрямованих на посилення національно-патріотичного виховання підростаючого покоління.

Успіх навчання та виховання підростаючого покоління в НВК залежить від рівного доступу учнів до навчально-виховного процесу, підвищення рівня кваліфікації педагогічних працівників (курсова перепідготовка, атестація педагогічних працівників, участь у методичних об’єднаннях, семінарах, тренінгах, конференціях тощо), поєднання різноманітних форм та методів роботи, використання передового педагогічного досвіду в професійній діяльності.

Наприкінці навчального року адміністрацією НВК були проведені співбесіди з кожним вчителем про результати роботи у навчальному році та планування роботи на наступний навчальний рік. Кожному педагогічному працівнику вказано напрямки вдосконалення власної роботи.

Пріоритетними завданнями методичної роботи на наступний навчальний рік стане: забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання навчальних дисциплін; оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності; вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо; удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду; заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи; активізація роботи предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу; активізація роботи вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук; впровадження в навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій; організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.

Заступник директора НВК

з навчально-виховної роботи /Я.Ф. Глеба/

Кiлькiсть переглядiв: 663

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.